Thursday, August 18, 2022

Pismo Rabindranatu Tagori

Dragi Tagore, // Jako sam srećan što mogu da ti javim // da sam i ja postao vrtlar. // Svakog dana ustajem rano // i po ceo dan vredno radim u svojoj bašti. // Prekopavam, grabuljam, navodnjavam... // Sadim semenje optimizma, // gajim izdanke ljubavi // sadim mladice vere, // negujem zadsade poštenja. // Održavam i zasade prijateljstva, tolerancije, strpljenja, // održavam drvorede iskrenosti. // Plevim korov neznanja, // krčim trnje zavisti i ljubomore, // čupam rastinje straha, sumnje, tuge i svake vrste patnje. // Evo - već na sve strane // stižu divni plodovi radosti, ostvarenja i ispunjenja. // Dragi Tagore jako sam srećan // što mogu da ti javim // da sam i ja postao vrtlar, // i hteo bih tu radost da podelim sa tobom. //

No comments:

Post a Comment