Friday, December 15, 2023

Слике


Квантни скок


Подражавање - Укљ/Искљ.

Идем путем
Пут иде кроз мене...
(из песме ПрИСУСтво, Д. Јовичић)
Ја сам пут, истина и живот.
(Нови завет, Јеванђеље по Јовану)
Циљ је достигнут када се путник поистовети са путем.
Када доживљава себе као пут, а пут као себе он је већ на циљу (исто колико и на почетку, као и на сваком делу пута). Јер пут јесте увек на сваком свом делу.
Крај пута је део пута, а не сврха пута.
Време постоји само да се не би све одигравало у исти мах.



Облак кућни љубимац


Београдски поражени
Момо Капор је у некој од својих књига написао поруку уметницима који се осећају поражено (а сви се кад-тад тако осећају):
Ако немаш о чему да пишеш и осећаш се празно - пиши о томе, како се то осећаш празно и опиши како немаш о чему да пишеш.
Ван Гог је у последњој фази свога опуса о томе овако писао брату:
Почињем слику упркос гласу који ми непрестано говори да не умем да сликам. Када завршим слику, она ми потврђује да сам ја био у праву.



Olovka, četkica i - čudo


Облак мој кућни љубимац

 

No comments:

Post a Comment